wtorek, 26 stycznia 2016

DRESSLINK WISHLIST

Hej! Dzisiejszy post jak już wiadomo z tytułu będzie zawierał moją WISHLISTĘ ze sklepu DRESSLINK (KLIK). Tak, ja również zgodziłam się na współpracę z tym sklepem,co prawda zastanawiałam się nad tym jakiś czas,ale od czegoś trzeba zacząć no i oczywiście trzeba rozwijać swojego bloga,żeby nie stał w miejscu. Zdecydowałam się na współpracę z Dresslink również dlatego,że znalazłam w ich asortymencie kilka rzeczy,które planowałam zakupić z innej strony zagranicznej,a tutaj mam to samo,bez ponoszenia kosztów. :) Czytałam dużo o tej stronie,także wiem już chyba wszystko na jej temat. :) Opinie na temat produktów też szczegółowo przeanalizowałam,tak aby nie zakupić czegoś co będzie nie zgodne z rzeczywistością. Poniżej zamieszczam link do produktów,które zamówiłam i do tych które wpadły mi w oko. :) Oczywiście będzie mi miło jeśli poklikacie,a na pewno odwdzięczę się tym samym. ;*

Zamówiłam sobie sweterek melanżowy z wiązaniem,którego już dłuższy czas szukałam i planowałam zakupić,pędzle do makijażu o których czytałam wiele pozytywnych opinii(w ogóle akcesoria kosmetyczne z Dresslink cieszą się powodzeniem),więc musiałam się również skusić,aby też je wypróbować. I ostatnim produktem jaki zamówiłam są sztuczne rzęsy,będę je testować jest 10 sztuk w jednym opakowani za niecałe 2$ także moim zdaniem się opłaca, wiele blogerek z nich korzysta i są zadowolone,ja na pewno też zrobię post o tych produktach i przedstawię Wam moją opinię na ich temat.


♥Pullover:  http://bit.ly/1PhcwWv


 

                                                ♥Eye Lashes: http://bit.ly/1WM0aXO



                                                                  ♥Dresslink:  KLIK

                                                                  ♥$0.01 Items:  KLIK

                                                                  ♥Free Shipping Items:  KLIK

38 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy:) Pamiętaj, że warto się dobrze zmierzyć, ja zamówiłam tam ostatnio kurtkę i niestety przyszła mi za mała:( Poklikałam, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem wlasnie bo juz wcześniej zamawiałam z podobnych stron, chociaż bardziej mama problem ze cos za duże niż za male przychodzi 🙁😉 Dziekuje buziaki 😘❤️

      Usuń
  2. Fajne rzeczy ;*
    Poklikalam ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnia koszula jest mega
    po klikane
    7.19
    3.06
    1.90
    5.26

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Również poklikałam ;* Super rzeczy wybrałaś
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, szczególnie przypadł mi do gustu ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak będziesz się dokładnie mierzyć i czytać dokładnie opisy to będziesz zadowolona. Współpracuję z nimi od dawna i nie narzekam :)

    Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać, a ja od razu się zrewanżuję.
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te pędzle, są całkiem fajne i na początek zupełnie wystarczające! :)
    Zaobserwowałam, liczę na rewanż :) zapraszam emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez obserwuje 😘 Mam nadzieje,ze tez sie spodobają na początek 😉

      Usuń
  9. Śliczne rzeczy :)))
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu + Zapraszam na konkurs ! Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ubrania ;)
    Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać, a ja od razu się zrewanżuję.
    kinga-kierkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikane ;)


    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy, oczywiście poklikałam :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam! (7,19,3,06, 1,90, 5,26, 0,01, 6,21, 7,61)
    Śliczne rzeczy wybrałaś !:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane :)
    Jestem bardzo ciekawa pędzli, bo niektóre dziewczyny sobie chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam :) Uwielbiam oglądać asortyment różnych sklepów :) Życzę owocnej współpracy! Pędzle mogą być całkiem fajne.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio polubiłam ten sklep :)
    Oczywiście poklikałam :D
    Buziaczki :*:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam :) zapraszam do siebie jeśli miałabyś ochotę również pomóc :)

    http://detectivebeauty1.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-nowa-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne body! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe ubranka ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    może obs?

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne rzeczy :)
    Obserwuję,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, ale u mnie znajdziesz wszystko, co my kobietki kochamy ;)
    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pędzle :) klik klik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane fajne rzeczy sobie wybrałaś :-) Asortyment jest ogromny, ja także coś sobie zamówiłam. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane fajne rzeczy sobie wybrałaś :-) Asortyment jest ogromny, ja także coś sobie zamówiłam. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)