poniedziałek, 21 marca 2016

DRESSLINK

Witam! Dzisiejszy post, będzie o moim zamówieniu z Dresslink. Tak jak we wcześniejszym poście pisałam klik, podjęłam z tym sklepem współpracę. A więc tak... Zacznijmy od przesyłki, czas  dostarczenia strasznie długi, musiałam trochę się naczekać zanim otrzymałam swoją paczkę, chociaż wybrałam przesyłkę rejestrowaną. Do zamówienia wybrałam sobie prążkowany sweterek klik z wiązaniem, które jest absolutnie hitem tego sezonu, pędzle do makijażu klik oraz sztuczne rzęsy klik. Jeżeli chodzi o sweterek, jestem bardzo zadowolona, przyszedł identyczny tak jak na zdjęciu, rozmiar idealny, jakościowo również całkiem dobrze. Muszę przyznać, że obawiałam się trochę rozmiaru po przeczytaniu wielu negatywnych opinii na ten temat, ale nie zawiodłam się. Dzisiejsze zdjęcia do posta są właśnie z tym sweterkiem. Pędzle oraz rzęsy przedstawie w kolejnym poście. Korzystając z ładnej pogody, wybrałam się nad bulwary i udało mi się zrobić kilka przyzwoitych zdjęć. Sweterek świetnie się prezentuje do skórzanych legginsów, uwielbiam go. :) 
Oczywiście, będę ogromnie wdzięczna, za poklikanie w linki! :);*
Buziaki, Veronica ;*




















SWETEREK- DRESSLINK KLIK
LEGGINSY-ALLEGRO
TOREBKA-STRADIVARIUS

Dziękuję za kliknięcia! ;* 
Z pewnością się odwdzięczę. 

25 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz:) super bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna bluzeczka ♡
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że modne te sweterki :) mają w sobie to coś !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Great look! Love the leather legging!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam :D
    świetny ten sweterek ^^ mogłabyś kliknąć u mnie w drugim poście?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz ;)
    super sweterek
    poklikałam
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweterek jest cudowny. Bardzo mi się podoba :)
    , anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to połączenie melanżowej góry i skórzanych spodni :)
    Zapraszam na nowy post
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę , że to wykończenie bluzek jest bardzo modne ;)
    po klikane
    5.70
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówiłaś sobie fajne rzeczy :)
    Ładne zdjęcia.
    Też współpracowałam z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje 😊😘 I nadal z nimi współpracujesz ?

      Usuń
  12. Bardzo ładny sweterek! Wesołych Świąt! Miłego dnia!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek jest piękny, może też sobie go zamówie ;) jaki w końcu wzięłaś rozmiar?? :)
    Ja na rozmiarówce już kilka razy się zawiodłam niestety.
    Klkinełam oczywiście ;)
    ps.Mogę prosić o kliknięcia? Bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/pierwsze-zamowienie-z-cndirect.html
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam najmniejszy rozmiar to był chyba XS albo S 😊 Oczywiście tez poklikam 😘

      Usuń
  14. Piękna torebka <3 i ogólnie cały blog .. (tina-and-saba.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka śliczna dziewczyna... jaka figura - marzenie! :)
    Pięknie, elegancko, klasycznie, kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie mi sie podoba jak połączyłaś ten zestaw :) Sweterek i torebka absolutne hity :)
    Obserwuje i licze na to samo :)

    www.lady-angelique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej masz może ochotę na obs/obs? Odpisz u mnie na blogu :) http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja :) W linki oczywiście poklikane - trzeba sobie pomagać :)

    Zapraszam do mnie:
    http://passionapartoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek bardzo fajny. Mam coś podobnego z H&M :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)