piątek, 9 września 2016

BUŁGARIA-GOLDEN SANDS

Hej! Dzisiaj krótka relacja z mojego wakacyjnego wyjazdu do Bułgarii z którego wróciłam niecały tydzień temu. Wyjazd oczywiście jak najbardziej udany, pogoda nam dopisała, spędziliśmy bardzo miło i zabawnie tam czas. Bułgaria sama w sobie, jako państwo nie jest zbyt zachwycającym krajem. Bieda bardzo rzuca się w oczy jak i również stare budynki, bloki i brudne ulice. Natomiast samo miejsce w którym byliśmy, a mianowicie Golden Sands- Złote Piaski, jest przepiękne. Plaża bardzo rozległa, czysta, śliczny żółto/złoty piasek, który błyszczy w promieniach słońca oraz ciepła czysta lazurowa woda. My akurat byliśmy w ostatnim tygodniu sierpnia więc nie było aż tak ogromnych upałów i na morzu były dość wysokie fale w niektóre dni przez co nie mogliśmy za bardzo popływać. Wzdłuż plaży, jest pełno sklepików i stoisk od których razem z moją koleżanką nie mogłyśmy się oderwać. ;) Mogłyśmy tam chodzić godzinami. ;) Golden Sands to miejsce w którym jest również pełno imprez,pubów i głośnej muzyki, wzdłuż Party Street na każdym kroku są kluby i świetne imprezy. Muzyka wszędzie leci tak głośno, że w hotelu ciężko mi było na początku zasnąć, także to miejsce polecam jedynie dla imprezowiczów i młodzieży, dużo rodzin z dziećmi oraz starszych osób było niezadowolonych z hałasu,głośnej muzyki i tłumów młodzieży. To by było na tyle, szkoda, że wakacje tak szybko się kończą, czas wrócić do szarej rzeczywistości. :) Poniżej przesyłam Wam kilka fotek. Buziaki ;*

15 komentarzy:

  1. Wspaniale wyglądasz, piekne zdjęcia :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam że tam jest tak pięknie:) cudownie wyglądasz Kochana, mega figurka:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje słońce i śle buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne zdjęcia;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. What a wonderful photo! Charming place!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Aż chce się tam jechać. Świetny strój kąpielowy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i rownież pozdrawiam! 😊😘

      Usuń
  7. Cudowne widoki :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia. ;] Sama muszę się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)