czwartek, 15 września 2016

PINK JUMPSUIT

Hej! Dzisiaj zdjęcia z mojej urodzinowej stylizacji. Kombinezon kupiłam w tamtym roku na wakacjach w Chorwacji, a dopiero teraz przyszło mi go założyć. ;) Też tak macie czasami? Że trzymacie swoje nowe perełki gdzieś upchane w szafie. ;)) Ja tak mam i to często, kupuje to co mi się podoba, a nie to co jest praktyczne i później musi natrafić się jakaś specjalna okazja, żebym to założyła. Kombinezon zaprezentował się wspaniale, jest idealny na lato. A Wam jak się podoba?
Buziaki! ;*

19 komentarzy:

  1. WOW ! ALE PIĘKNY KOMBINEZON! Śiczniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten kombinezon, kolor piękny jeden z moich ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kombinezon:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyby był w niebieskim kolorze bym brała :D obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądałaś :)) cudny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo Ci pasuje ten kombinezon, jest przeuroczy :) pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)