czwartek, 29 grudnia 2016

Wishlist Sammydress/ Sammydress Christmas Big Promotion

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z WISHLIST od strony SAMMYDRESS -> klik.
Chciałabym pokazać Wam kilka rzeczy, które najbardziej mi wpadły w oko.
Serdecznie zapraszam do obejrzenia moich świąteczno/sylwestrowych propozycji.
A Wy macie już swoje kreacje na Sylwestra ? Co Wam najbardziej wpadło w oko?
Pozdrawiam!
 KLIK

KLIK 

Jeśli masz ochotę możesz kliknąć w linki powyżej, będę bardzo wdzięczna i z pewnością się odwdzięczę. ;* 


21 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! Najbardziej podoba mi się ostatnia sukienka :)
    W linki poklikałam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy:) 2 sukienka moja ulubiona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Srebrna sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza sukienka i ostatni naszyjnik są świetne <3
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. These dresses are amazing for NYE. I love every single one.
    I clicked the links and followed your lovely blog. Please follow back. Stay in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta srebrna jest przepiękna <3 zakochałam się w niej ;) Inne też super, ale ta najbardziej wpadła mi w oko;)
    $18.93,$10.85,$16.37,$2.22 ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. super sukienki :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. What beautiful dresses, I loved everyone.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. kuszą mnie bardzo świecące sukienki :) ale póki co odwagi brak... ;)
    poklikane :* jeśli możesz, proszę kliknij u mnie w jeden link w najnowszym poście - kreconowlosaa.blogspot.com
    szczęśliwego nowego roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten sklep, mają tam świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love sequins a lot.. nice choices you made here!

    Giveaway on my blog Christmas is still here

    Follow me on Google Plus

    Love
    Akanksha

    OdpowiedzUsuń
  12. Roku bez trosk i zmartwień,
    życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
    Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
    a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech

    Szczęśliwego NOWEGO ROKU kochana :*

    Buziaki :*:*

    Baw się dobrze :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś naprawdę świetne sukienki, bardzo podoba mi się druga za 17.91$ (kliknęłam) :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. So many amazing pieces :D Loved it! Would you like to follow each other? :D Hope so!
    Xoxo ❤
    EVENING BREEZE

    OdpowiedzUsuń
  15. Happy New year!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)