czwartek, 16 lutego 2017

GAMISS SPRING 2017 PROMOTION/ WISHLIST

Hej! Dzisiaj wishlista od GAMISS-> KLIK z produktami, które moim zdaniem są idealne na zbliżającą się wiosnę. Bluzeczki hiszpanki z odkrytymi ramionami to absolutny hit i must have w szafie większości dziewczyn. Są one delikatne i subtelne i z pewnością będą się idealnie nadawały na wiosenne dni. Mi najbardziej podoba się pierwsza bluzeczka z kokardą i zastanawiam się czy jej nie zamówić. Ja osobiście bardzo lubię bluzeczki tego typu i mam kilka podobnych w swojej szafie. Kolejną rzeczą idealną na wiosnę, którą chciałam Wam pokazać to kurtki ramoneski, jeansowe oraz bomberki, które świetnie będą się nadawać na wiosnę. Ja sobie zamówiłam tą pierwszą ramoneskę z zamszu i nie mogę się doczekać, aż przyjdzie. Identyczną mierzyłam wczoraj w Bershce i byłam zachwycona.  Na pewno pojawi się z nią post. ;) Pozdrawiam! Veronica ;*

KLIK 


Będzie mi miło jeśli poklikasz w linki z pewnością się odwdzięczę. ;*

55 komentarzy:

  1. Kochana wybrałaś cudowne rzeczy
    słyszałam o tej firmie ale jak narazie nic nie zamówiłam
    klik : 26,33 34,54 31,59 14,70 16,87 12,47
    u mnie również post z propozycjami od sklepu Yoshop zapraszam do klikanie w linki ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga koszula cudowna! :) świetne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta brązowa kurteczka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam bluzki hiszpanki <3

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy sa swietne! Masz gust :) oczywiście pomagam i klikam! :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką bluzeczkę hiszpańską to i ja bym z chęcią zakupiła! Muszę się nad tym poważnie zastanowić :)
    Fajne ubrania, dobry wybór !

    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje na obu platformach :*
      Blogger jak i Google+ :)

      Usuń
    2. Ja również obserwuję. ;*

      Usuń
  7. piękne rzeczy wybrałaś :) mnie również podobają się takie bluzeczki z kokardą. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku te bluzeczki z odkrytymi ramionami tak mi się podobają <3
    po klikane
    12.47
    15.37
    16.87
    14.70
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy! Chyba najbardziej podoba mi się ta trzecia bluzeczka w paski z koronką, przepiękna jest! <3
    Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko mi sie podoba, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy wybrałaś, te kurteczki są śliczne :*
    Dziękuję za odwiedziny, zaproponowałaś wspólną obserwacje - ja już od jakiegoś czasu obserwuje :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Pastele w tym roku będą królować :) Cudne ciuszki, poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne rzeczy:)Też mam kurtke skórzaną na wiosne-czarną.Najbardziej mi się podobają te różowe
    bluzeczki ale gdy klikałam w linki upatrzyłam kilka innych perełek;)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam hiszpanki i w tym roku na pewno często będę nosić tego typu bluzki i sukienki <3 Poklikane!
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ciuszki!
    Obserwuje I zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokonałaś świetnego wyboru ! Ramoneska piękna :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne bluzki, kliknęłam ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W zeszłym roku dość długo polowałam na bluzkę/sukienkę z odkrytymi ramionami. Pamiętam, że miałam taki ciuch w..dzieciństwie. Kiedy to było.. :D Ale moda, która była kiedyś, w przyszłości znowu do nas zawita. :D

    Zapraszam do mnie oraz zachęcam do polubienia mojej strony na fb. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kochana masz rację, zdecydowanie to co by było modne kiedyś teraz znowu jest na topie. :)

      Już zaglądam do Ciebie. ;*

      Usuń
  19. Super ciuchy:D
    Hiszpanki bardzo mi się podobają:D
    Poklikane :)

    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hiszpanki mistrzostwo ;) Poklikałam, pomożesz i mi ?:)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikane :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamszowa ramoneska jest genialna :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzecia koszula jest boska! I wszystkie pokazane przez ciebie kurtki :) poklikane ;))

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko kliknięte :) Bluzeczki piękne :)
    Czekam na kolejne posty!! - obserwuje -
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne rzeczy wybrałaś, poklikałam. :)

    Masz bardzo fajnego bloga, dołączam do obserwowanych i zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam, Ania.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczególnie pierwsza koszula - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  27. poklikane, cudna ta pikowana bomberka różowa :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię asortyment tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy wybrałaś! Ostatnio mam fazę na te wszystkie kurteczki! :D
    Obserwuję kochana, mam nadzieję, że zajrzysz i również zaobserwujesz, jeśli się spodoba ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Te wszystkie ubrania są świetne!
    Bardzo mi się podobają, ale cieszę się,
    że niedługo będzie można takie nosić,
    ponieważ wiosna coraz bliżej. :D
    Pozdrawiam i obserwuję! ♥

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to bardzo cieszy, już mam dosyć swetrów,grubych kurtek, czapek i kozaków. ;)

      Buziaki ;*

      Usuń
  31. 1 ,3 bluzka są bardzo urocze
    A kurtki wssystkie są genialne. Super post 😊😊

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)