poniedziałek, 27 marca 2017

Rosegal high waisted push up bikinis spring 2017 Promotion

Hej! Dzisiaj WISHLIST ze strony ROSEGAL -> klik. Chciałam Wam pokazać, które stroje kąpielowe najbardziej wpadły mi w oko. Myślę, że już powoli możemy zacząć się rozglądać za letnimi rzeczami, ponieważ lada moment, a przyjdzie do nas lato. Ja wylatuje pod koniec czerwca na wakacje, więc już zaczynam kupować ubrania na ten wyjazd, żeby nie myśleć o wszystkim na ostatnią chwilę. Strój kąpielowy już jeden zamówiłam, ale niestety okazał się za duży. Teraz wybrałam te ostatnie różowy i ten w kwiaty. Mam nadzieję, że tym razem będę zadowolona. Buziaki!

Będę oczywiście wdzięczna za kliknięcia i z pewnością się odwdzięczę! ;* 
KLIK  / KLIK / KLIK
 KLIK / KLIK /KLIK
KLIK  / KLIK / KLIK

42 komentarze:

  1. Piękne! Wreszcie można zacząć rozglądać się za bikini! Do gustu przypadł mi ten drugi z drugiego rzędu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś świetne stroje, większość wpasowuje się w moje gusta :D Najbardziej podoba mi się ten pudrowy, trzeci od końca :D W linki poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten zamówiłam sobie kochana tylko w kolorze szarym. :)

      Usuń
  3. Ten pudrowy róż fajny ale przypuszczam że taki model spłaszcza biust :P i u mnie wszystko byłoby na równo z brzuchem :D ostatni najlepszy ma model :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też jestem ciekawa tego stroju, dlatego go zamówiłam, od razu jak przyjdzie zrobię zdjęcia i dodam post, zobaczymy jak będzie się prezentował. :)

      Usuń
  4. wszystkie super! ciężko by było wybrać jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są te stroje :) aż zaczęłam jeszcze bardziej tęsknić za latem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te stroje. Piękne :)
    Obserwuję ! ♥
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się bardzo majtki z wysokim stanem. Fajny wybór zestawów. Mi chyba najbardziej podoba się ostatni przedstawiony komplet, ten w kwiaty. Bardzo fajne, radosne kolory 😊
    Pozdrawiam i obserwuję 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się właśnie takie podobają, ale jeszcze nigdy takich nie miałam do stroju kąpielowego. :)

      Również obserwuję. ;*

      Usuń
  8. Ten w samym środeczku jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten ostatni różowy mi też się strasznie spodobał :D Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikane ;) Są genialne, rozpatruję zakup tego po środku z pierwszego rzędu :)
    Pytałaś mnie o obserwację. Obserwuję, teraz twoja kolej ;)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładne, wszystkie mi się podobają -klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni rząd, strój pierwszy od lewej wpadł mi w oko :)
    Zapraszam do obserwacji :* (napisałaś u mnie, że obserwujesz, ale niestety nic nie mam :( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa na Google +, a ja myślałam, że normalnie przez Bloggera :)

      Usuń
  13. Ale u Ciebie wakacyjnie! Powoli można zacząć rozglądać się za strojem kąpielowym. Pierwszy strój w ostatnim rzędzie - cudowny <3

    Zaobserwowałam :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się ten najbardziej podoba. ;*

      Też obs. ;*

      Usuń
  14. Kochana kliknęłam ci w pierwsze 6 linków, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne !! Szczególnie ten aztecki :) Poklikałam :) Poklikasz i u mnie proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się ten biało-czarny! Zaobserwowałam Twego bloga i zapraszam do mnie!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie przykuwają wzrok :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne są te stroje :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :) Ja już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. :3 Uhuhu... Stroje śliczne! Ciekawa kolorystyka i krój. :3
    Zapraszam do mej krainy: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  20. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam wzorzyste bikini, jednak tylko u kogoś, siebie widzę tylko w czarnym ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Te ostatnie są cudowne ♥ szkoda że mam za duży biust na takie stroje ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Po klikane ;) Super propozycję :)

    Miłego i słonecznego dnia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne stroje, pierwszy i trzeci podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się ten ostatni zestaw :) 11,58

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post. : D <3
    follow for follow?
    Fashion Lover

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)