środa, 31 maja 2017

NOWOŚCI OD ROSEGAL & DRESSLILY

Hej! Dzisiaj kolejna porcja nowości,tym razem od sklepu ROSEGAL->klik i DRESSLILY->klik. Już niedługo pojawią się posty ze stylizacjami z wszystkimi nowościami, tylko muszę czekać, aż będę mogła odebrać mój aparat z naprawy.

Od DRESSLILY dostałam bransoletkę, którą dałam mojej młodszej siostrze oraz kolczyk nakładany na ucho. Wybrałam sobie też czarny plecak, który zamierzam zabrać na wakacje na które już niedługo bo za miesiąc się wybieram. Plecak jest naprawdę bardzo dobrze wykonany i prezentuje się świetnie,

Od ROSEGAL dostałam bluzkę/koszulę w czerwono-białą kratę z falbaną, można ją nosić jako hiszpankę. Rozmiar jaki wybrałam to S, ale koszula jest trochę za duża na mnie niestety. Kolejna rzecz to koronkowa tunika na plaże, rozmiar uniwersalny. Jest prześliczna i już nie mogę się doczekać, aż ją założę. Ostatnia jest biała, zwykła bluzeczka, którą również dałam siostrze. Rozmiar jaki wybrałam to S.














BRANSOLETKA-klik
KOLCZYK-klik
PLECAK-klik
BLUZKA HISZPANKA-klik
TUNIKA KORONKA-klik
BIAŁA BLUZKA-klik

54 komentarze:

  1. Podobają mi się wszystkie rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecak wpadł mi w oko :)
    poklikane :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś świetne rzeczy ;*
    klik
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronkowa tunika bardzo ładna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka biało czerwona p prostu genialna ! :*
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyk i bluzeczka czerwono biała to świetny wybór ! OBSERWUJE i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. your post very good and very nice.Get new ideas for Long Hairstyles for Round Faces and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki i hiszpanka naprawdę ciekawe i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna koronkowa tunika i kolczyk !
    Obserwuje !❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś podobną bransoletkę!
    http://rozowerekawiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fajne rzeczy ^^ Bransoletki najbardziej mi się spodobały ^^ Pozdrawiam! ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderfull post!! I love your red shirt :D
    Kisses.

    El Rincón de Paulagc

    OdpowiedzUsuń
  13. Hiszpańska bluzka jest bardzo fajna :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat ta koszula, która jest na Ciebie za duża, mi się nie podoba. Chociaż fajnie ją zestawiłaś z obcisłymi spodniami. Inne rzeczy bardzo ładne. :) Super jest ta nausznica! Bransoletki są za to idealne na lato.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najbardziej się rozczarowałam tą koszulą na zdjęciu całkowicie inaczej wyglądała. :)

      Usuń
  15. Biżuteria jest świetna :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny haul, uwielbiam takie posty bo są dla mnie bardzo inspirujące
    i mogę podkraść pomysły co sobie zamówić następnym razem :)
    wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają, najbardziej chyba plecaczek! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta bluzka w paski i plecaczek są świetne. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka słooodka ta hiszpanka :D <3
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczne rzeczy! Znam oba sklepy, bo mają ogromny asortyment w całkiem dobrych cenach :) Najbardziej wpadł mi w oko ten złoty kolczyk - jest mega dziewczęcy i uroczy - idealnie w moim stylu <3

    PS. Dzięki kochana za obserwację - to naprawdę miłe że mój blog przypadł Ci do gustu!
    Całusy :**

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  20. Kraciasta hiszpanka najładniejsza jak dla mnie:) poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka w kratkę wyglada ciekawie. Również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy blog!http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super rzeczy :) Najbardziej podoba mi się hiszpanka :) Takiej jeszcze u nikogo nie widziałam, szkoda, że już nie jest dostępna na stronie :)
    Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuje http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post <3
    Do you want to follow each other?
    Let me know on my blog :)

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne bluzeczki :)

    Obserwuję :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. oj chciałabym tą hiszpankę <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie rzeczy całkiem fajnie się prezentują, co prawda na część nie skusiłabym się jak na hiszpankę (denerwuje mnie brak ramiączek), ale Tobie w nich do twarzy. :) Kolczyk mi się bardzo spodobał - jedyny minus to taki, że mam zasłonięte uszy włosami i raczej nie byłoby go widać...
    Pozdrawiam,
    Haniko

    http://www.przygodyashley.net/

    OdpowiedzUsuń
  30. same cudowności! bluzka hiszpanka przepiękna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  31. Bransoletka jest mega. ♥.♥ Hiszpanka jest prześliczna!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Wolałaby niebieskie paski, ale i tak bluzka wygląda ślicznie. Ta koronka też cudownie wygląda :)
    malinowynotes-klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Bransoletka mnie urzekła:D Uwielbiam takie połączenie kolorków:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie rzeczy świetne, ale bluzeczka-hiszpanka mnie podbiła totalnie, dokładnie o takiej marzę! Poklikane :)
    Pozdrawiam, www.nafreelansie.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładne rzeczy otrzymałaś :) ta czerwona bluzka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Plecak bardzo fajny :)

    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super! Śliczna koszula i plecak!:)
    Obserwuję! :)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny plecak! :)

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Like the things you have chosen, espesially this ear cuff. It looks so glamorous!))
    Followed your blog. Keep in touch! :)

    xx Veronica
    welcome to Mango Juice fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Great post, I follow you ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne rzeczy dostałaś ^^
    Poklikane :*

    Obserwujemy?
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny haul! Bluzeczka w kratkę jest cudowna <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)