poniedziałek, 22 maja 2017

PACZKA OD TOSAVE

Hej! Dzisiaj kolejna paczka (trochę ich u mnie się nazbierało w ostatnim czasie) ze sklepu TOSAVE-> KLIK. Muszę przyznać, że na tą czekałam najdłużej ze wszystkich bo chyba ok. 2 miesięcy. Wybrałam sobie body w rozmiarze S, są trochę za duże na mnie, ale jak widać na zdjęciu, prezentują się dosyć fajnie. Pasek, który świetnie wygląda zapięty w talii, miałam go już okazję założyć do czarnego kombinezonu i bardzo mi się podobało to zestawienie. Kolejną rzeczą jest złota opaska na włosy, którą mam na zdjęciu w bodach, ślicznie wygląda i bardzo często ją zakładam. Matowe pomadki dla mnie okazały się najgorsze, kolory inne niż na zdjęciach i jakościowo również bez rewelacji. Buziaki! ;*
Zapraszam Was również do zaglądania na stronę na której można kupić doczepiane włosy. :) 





BODY- klik
OPASKA-klik
PASEK-klik
POMADKI-klik i klik

21 komentarzy:

  1. Fajne body, ale chyba troszkę są luźne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasek prezentuje się całkiem ładnie ;) Za dekoltem w stylu choker i golfami nie przepadam, ale ciekawa jestem tej szmineczki z QiBest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka średnia, jeszcze nie miałam okazji się nią pomalować. ;)

      Usuń
  3. Szkoda ze az tyle czasu musialas czekac na swoja paczke. Ale rzeczy swietne! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym je złapała po bokach i przeszyła aby było bardziej dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety maszyna do szycia mi się zepsuła, a do krawcowej nie mam czasu się wybrać, chyba je sprzedam. ;)

      Usuń
  5. ta pomadka po prawej mi się podoba ;) kliknięte! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne rzeczy :) szkoda, że pomadki nie do końca spełniły Twoje oczekiwania :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam firmy ;) mam pasek jest super ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 miesiące to jednak sporo. Szkoda, że body za luźne.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też czekam na pakę ale z innej firmy :( Mam nadzieję, że w końcu dojdzie :(:(:( Body są świetne Kochana :) Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest ten minus zagranicznych firm, że trzeba długo czekać na paczki od nich. :/ Buziaki ;*

      Usuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)