poniedziałek, 29 maja 2017

ZAFUL & GAMISS NOWOŚCI

Hej! Do mnie dotarły kolejne nowości tym razem ze sklepu ZAFUL ->klik i GAMISS->klik

W paczce od ZAFUL dostałam krótką, szarą bluzę rozmiar uniwersalny. Bluza idealnie na mnie pasuję i bardzo mi się spodobała. Kolejną rzeczą są czarne body, rozmiar S. Body również idealnie na mnie pasują, są trochę prześwitujące, ale myślę że na wakacje się idealnie sprawdzą do spodenek z wysokim stanem.





BLUZA-KLIK
BODY- KLIK
W paczce od GAMISS dostałam beżową bluzkę hiszpankę, rozmiar S która jest przepiękna i idealnie pasuję. Kolejne rzeczy to torba na plażę w paski, bardzo mi zależało, żeby była na zamek. Sylikonowy blender do nakładania podkładu. Jak dla mnie sprawdza się świetnie, nie wchłania w ogóle podkładu przez co nie zużywamy go w nadmiarze i wystarczy bardzo mała ilość, aby pomalować całą twarz. Ostatnią rzeczą jest czarny kombinezon w rozmiarze S, wydaję mi się też świetnie sprawdzi się na wakacje, jest lekki i bardzo ładnie się prezentuje.


 






 BLUZKA HISZPANKA-KLIK
TORBA-KLIK
BLENDER-KLIK
KOMBINEZON-KLIK

Oczywiście będę wdzięczna za kliknięcia i z pewnością się odwdzięczę! ;*


12 komentarzy:

  1. bardzo ładne rzeczy otrzymałaś :) we wszystkim prezentujesz się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka hiszpanka z Gamiss śliczna i bluza z głową ufo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo świetna ta bluza oversize!:)
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka z kwiatami jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice,like it :-)
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane- cudna ta bluzka w kwiaty i torba w paski

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy, chcę na zakupy! c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne ubranka <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Hiszpanka w kwiatuszki i kombinezon cudowny! :*
    Również obserwuje :*
    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://ehyrinn.blogspot.com/2017/05/pink-blouse-and-sweet-shoes.html

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)