czwartek, 25 maja 2017

ZAFUL- TRZECIE URODZINY SKLEPU

Mój ukochany sklep ZAFUL -> klik obchodzi swoje trzecie urodziny! Już wiele razy o nim pisałam, można tam wyszukać naprawdę ciekawe perełki, ubrania mają korzystne ceny i są bardzo dobre jakościowo. Ja jeszcze nigdy się nie rozczarowałam, jeżeli chodzi o tą firmę.

Z okazji urodzin tego sklepu mam dla Was kilka promocji.



Darmowa wysyłka do każdego zamówienia w rocznicę urodzin! Standardowo opłata  za przesyłkę nie jest pobierana, gdy wartość naszego zamówienia przekroczy 30$. 

Gdy zajrzycie na główną stronę ZAFUL od razu zauważycie bannery z kodami promocyjnymi z których oczywiście warto skorzystać!


Codziennie jest udostępniana lista produktów w najniższych cenach w ciągu całego roku. Warto tam zaglądać, może akurat produkt, który chcieliśmy kupić od dawna się sporo przecenił.

Można również zaglądać do zakładki w której są zawarte opinie klientów danego produktu -> „What is worth to buy”.   

Klientki dzielą się zawsze swoimi opiniami na temat produktów ZAFUL, wrzucają zdjęcia na sobie przez co możemy zobaczyć jak dany produkt wygląda na kimś. Dla mnie to jest bardzo ważne, ponieważ, wiadomo jak to jest z zakupami przez internet, a taka opcja umożliwia nam  przemyślane zakupy bez rozczarowań.


Kolejną rzeczą dla klientów ZAFUL jest BUNDLE PRICE ZONE. Jest to strefa, gdzie możemy kupić kilka produktów w pakiecie i otrzymujemy na nie DODATKOWĄ ZNIŻKĘ, czyli im więcej kupimy tym mniej zapłacimy za wybrane produkty.
ZAFUL posiada również na swojej stronie platformę Z-Me. Można tam założyć sobie swoje konto i dodawać na bieżąco zdjęcia z produktami ZAFUL oraz pisać czy czytać o nich opinie. Są tam również udostępniane  informację o promocjach  i konkursach. 
Zapraszam Was również do obserwacji ZAFUL na INSTAGRAMIE -> @zaful
Są również dodawane wszystkie informacje o promocjach na bieżąco i zdjęcia nowości!

22 komentarze:

  1. Kliknęłam ci w link Zaful, fajny jest ten sklep :)
    Mogłabyś kliknąć też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za tym sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nic u nich nie zamawiałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknełam w linki ;)
    Co do sklepu to ma bardzo ciekawe rzeczy :)

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję współpracować z tym sklepem, faktycznie bardzo fajny ma asortyment!

    Obserwuję :*

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/05/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam robić tam zakupy! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie robiłam zakupów, ale mają fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie kupuję przez internet ale sklep mają fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love it !
    Check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle. I am going to be really happy if we can follow each other and be great blogger friends.

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię sklep Zaful, mają bardzo ciekawy asortyment, a jakość ubrań jest zadowalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię asortyment sklepu Zaful :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. znam sklep i do tej pory jestem zadowolona ze współpracy :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Prowadzisz rewelacyjnego bloga <3
    z chęcią tutaj wrócę, jak tylko pojawi się nowy post :)
    uwielbiam rzeczy z ich strony <3
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba przyznać, że mają ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)