środa, 10 maja 2017

Zaful womens swimsuit cover ups spring 2017 Promotion


Hej! Dzisiaj WISHLIST ze strony ZAFUL ->KLIK Chciałam Wam pokazać, które stroje kąpielowe najbardziej wpadły mi w oko. Ja już mam kilka zamówionych i nie mogę się doczekać, aż będę mogła je założyć. Mi najbardziej spodobał się ten pierwszy z wiązaniem i ten drugi czerwony. Ale z chęcią bym przygarnęła wszystkie. ;)
Będę oczywiście wdzięczna za kliknięcia i z pewnością się odwdzięczę! ;* 
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
 KLIK
 KLIK

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam stroje kąpielowe z Zaful, jednak żadnego jeszcze nie zamawiałam :D Podobają mi się Twoje propozycje, szczególnie ten trzeci :D $14.99, $14.99, $14.99, $16.99, $12.99, $10.99, $14.99 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana poklikane, 14,99$ (x3), 16,99$, 12,99$ :)
    Klikniesz u mnie w najnowszy poście ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie czekam na swoje ! Jestem ciekawa jak będzie wyglądać :) Super stroje :) Poklikane :) Poklikasz i u mnie :*?
    szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy najbardziej mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej urzekły te dwa z falbankami :D
    Poklikałam, $14.99x4 $16.99 $12.99 $10.99

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się różowy z falbankami, klik, jeśli możesz kliknij u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne są te stroje :) sama zastanawiam się nad zamówieniem któregoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony kostium - przecudny ♥

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)