poniedziałek, 19 czerwca 2017

Zaful lace chiffon dress Summer 2017 Promotion/Rosegal bikini leopard summer 2017 Promotion


Hej! Dzisiaj wishlista ze sklepu Zaful i Rosegal. W sklepie Zaful jest ogromny wybór sukienek na lato,  które znajdziecie pod tym linkiem -> klik natomiast w sklepie Rosegal zapraszam do przeglądania strojów kąpielowych, które mają naprawdę świetne i jest w czym wybierać ->  klik. Chciałabym Was również zaprosić do skorzystania z kodu rabatowego ZafulChen, który jest do wykorzystania na ich stronie. Pozdrawiam! :)



                                                         

14 komentarzy:

  1. podobają mi się wszystkie 3 sukienki, zaful ma naprawdę fajną ofertę, klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki i bikini rewelacja:) Poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta trzecia sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza sukienka bardzo mi się podoba ;) stroje kąpielowe również super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. stroje kąpielowe faktycznie godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) To jak z tą wspólną obserwacją ?

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga sukienka fajna, ostatnio widziałam podobną w Quizie, ale czekam aż będą przeceny w tym sklepie :P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,jeśli zostawisz jakiś ślad po sobie. ;)

Odwdzięczam się za każdą obserwację, więc koniecznie daj znać, jeśli zaobserwujesz mojego bloga. :)